• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Warsztaty, V Kongres Menedżer w Służbie Zdrowiu

Wykaz tematów:

  1. Agile lider czyli: Jak przekształcić siebie, swój zespół, swoją firmę aby rozwijać się w środowisku VUCA. Monika Sienkiewicz, Empiria
  2. One Page Strategy czyli stwórz uproszczony dokument, który przedstawia kluczowe elementy strategii firmy w zwięzły sposób, zwykle na jednej stronie. Monika Sienkiewicz, Empiria
  3. Prawa pacjenta, czyli wszystko, co musisz wiedzieć działając w ochronie zdrowia. Katarzyna Adamska, Lex Medical
  4. Rola Kadry Zarządzającej w Przeciwdziałaniu Mobbingowi . Od rozpoznawania do działania. r. pr. Katarzyna Sikorska, F/K LEGAL
  5. Jak tworzyć kulturę wzrostu klucz do sukcesu organizacji. Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
  6. Sztuka skutecznej rekrutacji w placówce medycznej. Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
  7. Gdzie mieszka content , skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych? Dorota Gładkowska, Case Consulting
  8. Prosta instrukcja obsługi pacjenta czyli jak za pomocą kluczowych zwrotów, rozwiązać kluczowe wyzwania. Łukasz Laskowski, Poziom 4

Agile lider czyli: Jak przekształcić siebie, swój zespół, swoją firmę aby rozwijać się w środowisku VUCA. 

Monika Sienkiewicz, Empiria

One Page Strategy czyli stwórz uproszczony dokument, który przedstawia kluczowe elementy strategii firmy w zwięzły sposób, zwykle na jednej stronie.

Monika Sienkiewicz, Empiria

Prawa pacjenta, czyli wszystko, co musisz wiedzieć działając w ochronie zdrowia.

Katarzyna Adamska, Lex Medical

Rola Kadry Zarządzającej w Przeciwdziałaniu Mobbingowi . Od rozpoznawania do działania.

r. pr. Katarzyna Sikorska, F/K LEGAL

Jak tworzyć kulturę wzrostu klucz do sukcesu organizacji.

Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting

Sztuka skutecznej rekrutacji w placówce medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Gdzie mieszka content , skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych?

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Prosta instrukcja obsługi pacjenta czyli jak za pomocą kluczowych zwrotów, rozwiązać kluczowe wyzwania.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.