V KMZ 2024 – Sala D
Wykaz tematów
- Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
- Poznaj “GABI„ – pożegnaj nieodwoływane wizyty oraz przywitaj zadowolonego i przygotowanego pacjenta. Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet
- Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu
- Co zrobisz po pracy? – czyli sukcesja lub sprzedaż placówki medycznej. Krzysztof Kozik – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
- Nest Bank – bank dla profesjonalistów. Maciej Kaminiecki, Nest Bank
- Strategie prawno-podatkowe. Droga do sukcesu poprzez przejście na najlepszą formę prawną dla Twojej placówki. Mateusz Kamiński – doradca podatkowy, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
- Facebook – czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki. Dorota Gładkowska, Case Consulting
- Newsletter – proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem. Dorota Gładkowska, Case Consulting
- Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu
- Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej? Łukasz Laskowski, Poziom 4