• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

V KMZ 2024 – Sala D

Wykaz tematów

  1. Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
  2. Poznaj “GABI„ – pożegnaj nieodwoływane wizyty oraz przywitaj zadowolonego i przygotowanego pacjenta. Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet
  3. Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu
  4. Co zrobisz po pracy? – czyli sukcesja lub sprzedaż placówki medycznej. Krzysztof Kozik – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
  5. Nest Bank – bank dla profesjonalistów. Maciej Kaminiecki, Nest Bank
  6. Strategie prawno-podatkowe. Droga do sukcesu poprzez przejście na najlepszą formę prawną dla Twojej placówki. Mateusz Kamiński – doradca podatkowy, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
  7. Facebook – czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki. Dorota Gładkowska, Case Consulting
  8. Newsletter – proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem. Dorota Gładkowska, Case Consulting
  9. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu
  10. Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej? Łukasz Laskowski, Poziom 4

Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?

Anna Martens, OnData

Poznaj “GABI” – pożegnaj nieodwoływane wizyty oraz przywitaj zadowolonego i przygotowanego pacjenta.

Anna Banaszkiewicz-Rosińska, eGabinet

Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu

Co zrobisz po pracy? – czyli sukcesja lub sprzedaż placówki medycznej.
 Krzysztof Kozik – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik

Nest Bank – bank dla profesjonalistów.

Maciej Kaminiecki, Nest Bank

Strategie prawno-podatkowe. Droga do sukcesu poprzez przejście na najlepszą formę prawną dla Twojej placówki. 

Mateusz Kamiński – doradca podatkowy, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik

Facebook – czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Newsletter – proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?

Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu

Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?

Łukasz Laskowski, Poziom 4