• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

V KMZ 2024 – Sala B

Wykaz tematów

  1. Rozwój placówek medycznych zgodnie z prawem – przepisy na sukces. Marta Byzdra-Pawlak, F/K LEGAL
  2. Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – jak wdrożyć w nowe przepisy? Helena Wloka, AGM
  3. Odpowiedzialność prawna lekarza i podmiotu leczniczego – podstawy odpowiedzialności i możliwe konsekwencje. dr n. pr. Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Natalia Paradowska – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik
  4. Optymalne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna czy kontrakt?  r. pr. Ewelina Soboń, F/K LEGAL
  5. Dobrostan pracownika. Czym jest, jak go kreować i jakie ma znaczenie dla całej organizacji i jej wyników? Katarzyna Kuligowska, Trener Biznesu
  6. Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener
  7. Zarządzanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu wśród personelu placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener
  8. Przeciwdziałanie mobbingowi i identyfikacji działań kwalifikowanych jako mobbing w podmiotach leczniczych. r.pr. Katarzyna Sikorska, F/K LEGAL
  9. Dlaczego podwładnym trudno zrozumieć szefa – jak radzić sobie z wyzwaniami w komunikacji? Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting

Rozwój placówek medycznych zgodnie z prawem – przepisy na sukces.

Marta Byzdra-Pawlak, F/K LEGAL

Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta – jak wdrożyć w nowe przepisy?

Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe 

Odpowiedzialność prawna lekarza i podmiotu leczniczego – podstawy odpowiedzialności i możliwe konsekwencje.

dr n. pr. Bartosz Pawelczyk – radca prawny, Natalia Paradowska – radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk-Kozik

Optymalne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna czy kontrakt?
 r. pr. Ewelina Soboń, F/K LEGAL

Dobrostan pracownika. Czym jest, jak go kreować i jakie ma znaczenie dla całej organizacji i jej wyników?

 Katarzyna Kuligowska, Trener Biznesu

Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener

Zarządzanie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu wśród personelu placówki medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener

Przeciwdziałanie mobbingowi i identyfikacji działań kwalifikowanych jako mobbing w podmiotach leczniczych.

r.pr. Katarzyna Sikorska, F/K LEGAL

Dlaczego podwładnym trudno zrozumieć szefa – jak radzić sobie z wyzwaniami w komunikacji?

Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting