Kurs dedykowany absolutnie wszystkim placówkom medycznym. W jego ramach poruszane są tematy obejmujące rozmowę telefoniczną, asertywność, empatię oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Kurs ten jest przez nas realizowany i rozwijany od 2015 roku.
1. Rejestracja jako miejsce, w którym rozpoczyna się budowanie wizerunku placówki w oczach pacjentów.
2. Osobisty wpływ pracowników rejestracji na kształtowanie pozytywnego wizerunku.
3. Podstawy komunikacji interpersonalnej. Dlaczego tak trudno nam się dogadać? Co nas przybliża, a co oddala od siebie?
4. Jakie zachowania pomagają w lepszym zrozumieniu siebie i innych?
5. Wpływ mowy ciała i nastawienia na budowanie profesjonalnego wizerunku oraz na sytuacje trudne.
6. Standardy profesjonalnej rozmowy telefonicznej.
7. Praktyczne sposoby na postępowanie z „trudnym” pacjentem. Co robić, a czego unikać gdy pacjent się złości?
8. Empatia w relacjach z pacjentem – jak ją okazywać w sytuacjach trudnych?
9. Asertywność w relacjach z pacjentem – jak odmówić, aby pacjent nie poczuł się urażony, jak wyrażać trudne emocje i jak zadbać o swoje granice?
10. Postępowanie z pacjentem agresywnym. Na co zwracać szczególną uwagę?
Certyfikowany trener biznesu i coach , posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta i radzenia sobie z sytuacjami trudnymi zarówno w relacjach z klientami, jak i we współpracy zespołowej. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych międzynarodowych korporacjach. Ukończyła Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET. Praca jest dla niej przede wszystkim pasją co przekłada się na zadowolenie uczestników i efektywność prowadzonych szkoleń. Realizuje się prowadząc szkolenia z zakresu obsługi pacjenta, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania personelem, umiejętności radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Z entuzjazmem dzieli się wiedzą, i doświadczeniem, a zajęcia prowadzi w atmosferze sprzyjającej nabywaniu nowej wiedzy i umiejętności, tak aby uczestnicy mogli z sukcesem wykorzystać je zarówno w życiu zawodowym jak i osobistym
• Udział w Kursie
• Materiały Edukacyjne
• Certyfikat Potwierdzający ukończenie szkolenia
Szkolenie online 750 zł brutto/OS.
„Efektywna sprzedaż usług medycznych”
Dostępne terminy:
Online za pośrednictwem platformy Zoom – 18.12.2023