• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala D, VI Kongres Menedżera Zdrowia, Wrocław 2025

Wykaz tematów:

  1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć? dr Anna Martens, OnData
  2. Strategiczne podejście do cen w placówce medycznej – jak zwiększyć przychody bez utraty pacjentów? Izabela Stanisławiszyn, Probizmed.
  3. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki? Radek Tworek Fotografia
  4. Dokumentacja pacjentów w medycynie estetycznej. Jak chronić siebie i swoją praktykę? dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
  5. Jak uczynić pracownika ambasadorem marki? Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
  6. Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
  7. Czy rejestracja medyczna sprzedaje? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
  8. Jak pokochać sprzedaż usług medycznych? Łukasz Laskowski, Poziom 4

1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?

dr Anna Martens, OnData

2. Strategiczne podejście do cen w placówce medycznej – jak zwiększyć przychody bez utraty pacjentów?

Izabela Stanisławiszyn, Probizmed

3. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?

Radek Tworek Fotografia

Dostęp do nagrania już wkrótce..

4. Dokumentacja pacjentów w medycynie estetycznej. Jak chronić siebie i swoją praktykę?

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

5. Jak uczynić pracownika ambasadorem marki?

Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting

6. Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

7. Czy rejestracja medyczna sprzedaje?

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

8. Jak pokochać sprzedaż usług medycznych?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.