Sala D, VI Kongres Menedżera Zdrowia, Wrocław 2025
Wykaz tematów:
- Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć? dr Anna Martens, OnData
- Strategiczne podejście do cen w placówce medycznej – jak zwiększyć przychody bez utraty pacjentów? Izabela Stanisławiszyn, Probizmed.
- Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki? Radek Tworek Fotografia
- Dokumentacja pacjentów w medycynie estetycznej. Jak chronić siebie i swoją praktykę? dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
- Jak uczynić pracownika ambasadorem marki? Tomasz Wysoczański, Wysoczański Consulting
- Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
- Czy rejestracja medyczna sprzedaje? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
- Jak pokochać sprzedaż usług medycznych? Łukasz Laskowski, Poziom 4
1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?
dr Anna Martens, OnData
2. Strategiczne podejście do cen w placówce medycznej – jak zwiększyć przychody bez utraty pacjentów?
Izabela Stanisławiszyn, Probizmed
3. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?
Radek Tworek Fotografia
Dostęp do nagrania już wkrótce..