Sala D, V Kongres Menedżer w Służbie Zdrowiu
Wykaz tematów:
- Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
- Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
- Newsletter proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem. Dorota Gładkowska, Case Consulting
- Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
- Obsługa pacjentów z użyciem voicebota . Wyzwania i sukcesy. Maciej Gałązka, Easy Call
- Badania satysfakcji pacjentów sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty. Anna Martens, OnData