• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala D, V Kongres Menedżer w Służbie Zdrowiu

Wykaz tematów:

  1. Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
  3. Newsletter proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem. Dorota Gładkowska, Case Consulting
  4. Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
  5. Obsługa pacjentów z użyciem voicebota . Wyzwania i sukcesy. Maciej Gałązka, Easy Call
  6. Badania satysfakcji pacjentów sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty. Anna Martens, OnData

Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?

Anna Martens, OnData

Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

Newsletter proste i skuteczne narzędzie utrzymywania kontaktu z pacjentem.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Obsługa pacjentów z użyciem voicebota . Wyzwania i sukcesy.

Maciej Gałązka, Easy Call

Badania satysfakcji pacjentów sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty.

Anna Martens, OnData

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.