• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala D, OFZM, Katowice 2025

Wykaz tematów:

  1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
  3. Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie.
  4. Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Empatia i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?
  5. Jak dzięki technologii zmniejszyć nieobecności pacjentów nawet o 80%?
  6. „Nasi pacjenci nie chcą wizyt płatnych”, czyli nie podejmować decyzji za pacjentów i zwiększyć dochód placówki medycznej.
  7. Gdzie mieszka content, skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych?

1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?

dr Anna Martens, OnData

2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Michał Bobrowski, Medyc

3. Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie.

Daria Śliż, The Mad

4. Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Empatia i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

5. Jak dzięki technologii zmniejszyć nieobecności pacjentów nawet o 80%?

Marcin Rosiński, eGabinet

6. „Nasi pacjenci nie chcą wizyt płatnych”, czyli nie podejmować decyzji za pacjentów i zwiększyć dochód placówki medycznej.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

7. Warsztat – Gdzie mieszka content, skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych?

Dorota Gładkowska, Case Consulting

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.