• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala C, Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Gdańsk 2025

Wykaz tematów:

  1. Zespół w klinice medycyny estetycznej. Jak wzmacniać rolę pracowników jako naturalnych ambasadorów marki?
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
  3. Usługi wysokomarżowe – jak polecać i sprzedawać, żeby nie tworzyć atmosfery nacisku?
  4. Pacjent odchodzi w ciszy. Jak nie tracić lojalności przez błędy w obsłudze?
  5. 5 najczęstszych błędów w prowadzeniu gabinetu medycyny estetycznej i jak je naprawić?
  6. Czy pacjent zawsze ma rację? Na czym zasadza się dobrze pojmowana asertywność w relacjach z pacjentami.
  7. Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
  8. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?

1. Zespół w klinice medycyny estetycznej. Jak wzmacniać rolę pracowników jako naturalnych ambasadorów marki?

Natalia Zwierzchowska, Well & Med Consulting

2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

3. Usługi wysokomarżowe – jak polecać i sprzedawać, żeby nie tworzyć atmosfery nacisku?

Urszula Łaskawiec, Medicine Up

4. Pacjent odchodzi w ciszy. Jak nie tracić lojalności przez błędy w obsłudze?
Natalia Zwierzchowska, Well & Med Consulting

5. 5 najczęstszych błędów w prowadzeniu gabinetu medycyny estetycznej i jak je naprawić?

Izabela Stanisławiszyn, Probizmed

6. Czy pacjent zawsze ma rację? Na czym zasadza się dobrze pojmowana asertywność w relacjach z pacjentami. 

Aleksandra Laskowska, Czas Szkolenia

7. Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.

Katarzyna Kuligowska, Trenerka Rozwoju Osobistego i Biznesu

8. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?

Radek Tworek, Radek Tworek Fotografia

Nagranie pojawi się wkrótce..
Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.