Sala C, Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Gdańsk 2025
Wykaz tematów:
- Zespół w klinice medycyny estetycznej. Jak wzmacniać rolę pracowników jako naturalnych ambasadorów marki?
- Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
- Usługi wysokomarżowe – jak polecać i sprzedawać, żeby nie tworzyć atmosfery nacisku?
- Pacjent odchodzi w ciszy. Jak nie tracić lojalności przez błędy w obsłudze?
- 5 najczęstszych błędów w prowadzeniu gabinetu medycyny estetycznej i jak je naprawić?
- Czy pacjent zawsze ma rację? Na czym zasadza się dobrze pojmowana asertywność w relacjach z pacjentami.
- Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
- Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?
1. Zespół w klinice medycyny estetycznej. Jak wzmacniać rolę pracowników jako naturalnych ambasadorów marki?
Natalia Zwierzchowska, Well & Med Consulting
2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
Jakub Ożga, Medyc
3. Usługi wysokomarżowe – jak polecać i sprzedawać, żeby nie tworzyć atmosfery nacisku?
Urszula Łaskawiec, Medicine Up
4. Pacjent odchodzi w ciszy. Jak nie tracić lojalności przez błędy w obsłudze?
Natalia Zwierzchowska, Well & Med Consulting
5. 5 najczęstszych błędów w prowadzeniu gabinetu medycyny estetycznej i jak je naprawić?
Izabela Stanisławiszyn, Probizmed
6. Czy pacjent zawsze ma rację? Na czym zasadza się dobrze pojmowana asertywność w relacjach z pacjentami.
Aleksandra Laskowska, Czas Szkolenia
7. Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
Katarzyna Kuligowska, Trenerka Rozwoju Osobistego i Biznesu
8. Obraz nowoczesnej medycyny estetycznej – jak wizualna spójność buduje pozycję placówki?
Radek Tworek, Radek Tworek Fotografia
Nagranie pojawi się wkrótce..