• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala B, VIII Kongres Zarządzania, Warszawa 2025

Wykaz tematów:

  1. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.
  2. Bezpieczny personel, bezpieczny pacjent – bezprzewodowe systemy przywoławcze w praktyce.
  3. Jak zapewnić wygodę i bezpieczeństwo w placówce medycznej pacjentom z różnymi rodzajami niepełnosprawności?
  4. „Obsługuj pacjenta jak sam byś chciał…” – jak sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzisiejszych kolorowych pacjentów podczas ich pobytu w placówce medycznej?
  5. Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink.
  6. Wizerunkowe tsunami – jak uniknąć kryzysów w ochronie zdrowia?
  7. Komunikacja międzypokoleniowa w placówce medycznej – czyli jak wyrażać siebie i lepiej rozumieć innych.

1. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.

Anna Martens, OnData

2. Bezpieczny personel, bezpieczny pacjent – bezprzewodowe systemy przywoławcze w praktyce.

Janusz Politowski, Kaler

3. Jak zapewnić wygodę i bezpieczeństwo w placówce medycznej pacjentom z różnymi rodzajami niepełnosprawności?

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

4. „Obsługuj pacjenta jak sam byś chciał…” – jak sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzisiejszych kolorowych pacjentów podczas ich pobytu w placówce medycznej?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

5. Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink.

Łukasz Skrzypek, Neuca S.A.

6. Wizerunkowe tsunami – jak uniknąć kryzysów w ochronie zdrowia?

Ewelina Nazarko-Ludwiczak, ENMEDICA CONSULTING

7. Warsztat – Komunikacja międzypokoleniowa w placówce medycznej – czyli jak wyrażać siebie i lepiej rozumieć innych.

Natalia Zwierzchowska, WELL & MED Consulting

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.