• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala B, VI Kongres Menedżera Zdrowia, Wrocław 2025

Wykaz tematów:

  1. „Obsługuj pacjenta jak sam byś chciał…” – jak sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzisiejszych kolorowych pacjentów. Łukasz Laskowski, Poziom 4
  2. Szybsza obsługa pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
  3. Technologie i rozwiązania wspierające dostępność oraz ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu
  4. Nie mów, pokaż: jak profesjonalne zdjęcia placówek medycznych wzmacniają markę pracodawcy i ułatwiają rekrutację? Radek Tworek Fotografia
  5. Femiterapia – innowację w ginekologii i endokrynologii z wykorzystaniem naturalnych metod leczniczych. dr Karina Przybyło-Kisielewska, Bristol Busko
  6. Jestem ekspertem, poznajmy się – marka osobista specjalisty z branży medycznej na LinkedIn. Dorota Gładkowska, Case Consulting
  7. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych. Anna Martens, OnData
  8. Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty. Anna Martens, OnData

1. „Obsługuj pacjenta jak sam byś chciał…” – jak sprostać potrzebom i oczekiwaniom dzisiejszych kolorowych pacjentów.

Łukasz Laskowski, Poziom 4

2. Szybsza obsługa pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

3. Technologie i rozwiązania wspierające dostępność oraz ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

4. Nie mów, pokaż: jak profesjonalne zdjęcia placówek medycznych wzmacniają markę pracodawcy i ułatwiają rekrutację?

Radek Tworek Fotografia

Nagranie już wkrótce..

5. Femiterapia – innowację w ginekologii i endokrynologii z wykorzystaniem naturalnych metod leczniczych.

dr Karina Przybyło-Kisielewska, Bristol Busko 

6. Jestem ekspertem, poznajmy się – marka osobista specjalisty z branży medycznej na LinkedIn.

Dorota Gładkowska, Case Consulting

7. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.

Anna Martens, OnData

8. Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty.

Anna Martens, OnData

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.