• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala B, FMOZ Rzeszów 2025

Wykaz tematów:

  1. Krótki kurs przeciwdziałania pozwom – jak rozmawiać z pacjentem i jak prowadzić dokumentację medyczną?
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.
  3. Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia – czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa KSC 2.0?
  4. Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne?
  5. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym.
  6. Nowoczesna Strategia: Adaptacja i rozwój w zmiennym środowisku biznesowym.
  7. Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną.
  8. Zacznij od wartości – zbuduj skuteczną strategię Twojej placówki medycznej i nawigację dla Twoich pracowników.

1. Krótki kurs przeciwdziałania pozwom – jak rozmawiać z pacjentem i jak prowadzić dokumentację medyczną?

adw. Jakub Urban, Urban Kancelaria Adwokacka

2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

3. Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia – czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa KSC 2.0?

 Rafał Lityński, Centrum e-Zdrowia

4. Jak ograniczyć odpowiedzialność placówki za błędy medyczne?

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

5. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym.

Monika Sienkiewicz, Empiria

6. Nowoczesna Strategia: Adaptacja i rozwój w zmiennym środowisku biznesowym. 

Monika Sienkiewicz, Empiria

7. Trzy kluczowe aspekty efektywnego zarządzania placówką medyczną. 

dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

8. Zacznij od wartości – zbuduj skuteczną strategię Twojej placówki medycznej i nawigację dla Twoich pracowników. 

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.