• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Sala A, FMOZ Rzeszów 2025

Wykaz tematów:

  1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?
  2. Nie mów, pokaż: Jak profesjonalne zdjęcia placówek medycznych wzmacniają markę pracodawcy i ułatwiają rekrutację?
  3. Jak pokochać sprzedaż usług medycznych?
  4. Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty.
  5. Dofinansowania w ochronie zdrowia – POZ, AOS i dobre praktyki.
  6. Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie.
  7. Jak przyciągnąć najlepszych specjalistów do swojej placówki? Marketingowe case study.
  8. Ubezpieczenie placówki medycznej w praktyce.

1. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć?

dr Anna Martens, OnData

2. Nie mów, pokaż: Jak profesjonalne zdjęcia placówek medycznych wzmacniają markę pracodawcy i ułatwiają rekrutację?

Radek Tworek, Radek Tworek Fotografia

3. Jak pokochać sprzedaż usług medycznych?

 

4. Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty.

dr Anna Martens, OnData

5. Dofinansowania w ochronie zdrowia – POZ, AOS i dobre praktyki.

6. Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie.

Daria Śliż, The Mad

7. Jak przyciągnąć najlepszych specjalistów do swojej placówki?  Marketingowe case study.

Daria Śliż, The Mad

8. Ubezpieczenie placówki medycznej w praktyce.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.