Sala A, Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Kielce 2025
Wykaz tematów:
- Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej Katarzyna Łempicka, Dyrektor placówki i trener biznesu
- Obsługa pacjentów z użyciem voicebota. Wyzwania i sukcesy. Easy Call
- Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w medycynie. Daria Śliż, The Mad
- Rezyliencja i odporność psychiczna pracowników placówki medycznej. Jak nasza kondycja psychiczna przekłada się na współpracę zespołową i jakość obsługi pacjentów? Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
- Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
- Jak przyciągnąć najlepszych lekarzy do swojej placówki? Marketingowe case study. Daria Śliż, The Mad
- Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w podmiocie leczniczym. Monika Sienkiewicz, Empiria
- Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę? Katarzyna Łempicka, Dyrektor placówki i trener biznesu