• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

OFZM 2024 – Opal IV – Dzień 2

Zasady BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń.Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Hałas w placówkach ochrony zdrowia –wymagania oraz jak zadbać o komfort akustyczny? Hałas w placówkach ochrony zdrowia –wymagania oraz jak zadbać o komfort akustyczny?

Analiza ryzyka zawodowego w placówce medycznej. Praktyczne przykłady. Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej? Łukasz Laskowski, Poziom 4

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener Biznesu

Kolorowa komunikacja z pacjentem, czyli jak odpowiednie słowa klucze mogą przekonywać pacjentów. Łukasz Laskowski, Poziom 4