• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

OFZM 2024 – Opal III – Dzień 1

Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu

Facebook –czy to jeszcze działa? 10 sposobów jak poprawić treści na profilu naszej placówki. Dorota Gładkowska, Case Consulting

Marketing i reklama podmiotu leczniczego -aspekty prawne. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Wyzwania i trudne sytuacje w rejestracji med–jak zbudować regułę wzajemności, nawet u najbardziej wymagających pacjentów? Łukasz Laskowski, Poziom 4

3 sposoby na uzdrowienie relacji z Pacjentami już na etapie rejestracji. Kamil Jeziorko NFON Polska Sp. z o.o.

Obrażają się stajenni i podkuchenne, jak budować podstawę asertywną wobec wymagających pacjentów. Łukasz Laskowski, Poziom 4

Udostępnianie dokumentacji medycznej w placówce medycznej dr Wojciech Krówczyński, GRAWENA CONSULTING

Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Praktyczne wskazówki. Katarzyna Łempicka, Menadżer i Trener

Co dokumentacja medyczna mówi o placówce? dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Regulamin organizacyjny w placówce medycznej -wymogi, aktualizacja i zasady publikacji Regulamin organizacyjny w placówce medycznej -wymogi, aktualizacja i zasady publikacji