• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

ManageMED – Sala E

Wykaz tematów:

  1. Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? dr Anna Martens, OnData
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
  3. Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu
  4. Fundacja rodzinna jako forma zabezpieczenia prywatnego majątku. Aleksandra Buła, Kancelaria Adwokacka Michał Ciupa i partnerzy
  5. Kredyt dla wolnych zawodów. Gabriel Chłąd, Nest Bank
  6. Formy prowadzenia działalności leczniczej – jaka aktualnie jest najbardziej korzystna? adw. Karol Rużyło, Kancelaria Adwokacka Michał Ciupa i partnerzy
  7. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu
  8. Obrażają się stajenni i podkuchenne, jak budować postawę asertywną wobec wymagających pacjentów. Łukasz Laskowski, Poziom 4

Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?

dr Anna Martens, OnData

Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener biznesu 

Fundacja rodzinna jako forma zabezpieczenia prywatnego majątku.

Aleksandra Buła, Kancelaria Adwokacka Michał Ciupa i partnerzy

Kredyt dla wolnych zawodów.

Gabriel Chłąd, Nest Bank

Formy prowadzenia działalności leczniczej – jaka aktualnie jest najbardziej korzystna?

Karol Rużyło, Kancelaria Adwokacka Michał Ciupa i partnerzy 

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?

Katarzyna Łempicka, Menadżer Trener Biznesu

Obrażają się stajenni i podkuchenne, jak budować postawę asertywną wobec wymagających pacjentów.

Łukasz Laskowski, Poziom 4