• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, 26.06.2025

Wykaz tematów:

  1. Pokolenie Z jak sprawić żeby nas zauważyli i chcieli się u nas leczyć?
  2. Dlaczego kryzysy wizerunkowe są tak niszczące i jak im zapobiegać?
  3. Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem wybrane zagadnienia
  4. Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
  5. Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study
  6. Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?
  7. Technologie i rozwiązania wspierające dostępność i ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
  8. Komunikacja z pacjentami a RODO: Jak efektywnie komunikować się z pacjentami, jednocześnie przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych?

1. Pokolenie Z jak sprawić żeby nas zauważyli i chcieli się u nas leczyć?

Ewelina Nazarko Ludwiczak, ENMEDICA CONSULTING

2. Dlaczego kryzysy wizerunkowe są tak niszczące i jak im zapobiegać?

Ewelina Nazarko Ludwiczak, ENMEDICA CONSULTING

3. Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem wybrane zagadnienia.

Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne

4. Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.

Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne

5. Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study.

Katarzyna Adamska, Lex Medical Doradztwo Prawne

6. Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu

7. Technologie i rozwiązania wspierające dostępność i ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu

8. Komunikacja z pacjentami a RODO: Jak efektywnie komunikować się z pacjentami, jednocześnie przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych?

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.