Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, 26.06.2025
Wykaz tematów:
- Pokolenie Z jak sprawić żeby nas zauważyli i chcieli się u nas leczyć?
- Dlaczego kryzysy wizerunkowe są tak niszczące i jak im zapobiegać?
- Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem wybrane zagadnienia
- Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
- Pacjent u świadczeniodawcy, a wyniki kontroli RPP. Case study
- Jak wprowadzić skuteczny proces przyjmowania, rozpatrywania i odpowiedzi na reklamacje pacjentów? Jak zachować empatię i profesjonalizm przy procedurach reklamacyjnych?
- Technologie i rozwiązania wspierające dostępność i ułatwiające komunikację z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
- Komunikacja z pacjentami a RODO: Jak efektywnie komunikować się z pacjentami, jednocześnie przestrzegając przepisów o ochronie danych osobowych?