• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Dzień II

Wykaz tematów

  1. „Po co to zmieniać szefie! Zawsze tak robiliśmy i było dobrze!” Jak sobie radzić z lękiem przed zmianą i oporem w zespole pracowniczym.
  2. Byle do piątku” czyli symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym.
  3. Ochrona danych osobowych jakie są aktualnie najczęstsze przypadki naruszeń?
  4. Wprowadzanie funkcji opiekuna pacjenta w placówce medycznej kiedy/czy warto?
  5. Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta.
  6. Jak zadbać o lojalność pacjenta premium ? Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług medycznych prywatnie?
  7. Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.
  8. Jak być efektywnym liderem? Przywództwo, zarządzanie, dobrostan.
  9. Zgoda pacjenta na zabieg i konsekwencje prawne jej braku.
  10. Aktualne programy unijne dla sektora ochrony zdrowia.
Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.