Dzień II
Wykaz tematów
- “Po co to zmieniać szefie! Zawsze tak robiliśmy i było dobrze!” Jak sobie radzić z lękiem przed zmianą i oporem w zespole pracowniczym.
- Byle do piątku” czyli symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym.
- Ochrona danych osobowych jakie są aktualnie najczęstsze przypadki naruszeń?
- Wprowadzanie funkcji opiekuna pacjenta w placówce medycznej kiedy/czy warto?
- Jak znaleźć dobrą rejestratorkę? Profesjonalna rekrutacja pracowników Działu Obsługi Pacjenta.
- Jak zadbać o lojalność pacjenta premium ? Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług medycznych prywatnie?
- Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.
- Jak być efektywnym liderem? Przywództwo, zarządzanie, dobrostan.
- Zgoda pacjenta na zabieg i konsekwencje prawne jej braku.
- Aktualne programy unijne dla sektora ochrony zdrowia.