FMSZ online – Dzień I
Wykaz tematów:
- Lepiej zapobiegać niż leczyć czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami oparty na zasadach partnerskiej współpracy.
- Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego.
- Marketing i reklama podmiotu leczniczego aspekty prawne.
- Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?
- Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
- Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
- Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
- Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?
- Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
- Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.
- Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.