• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ online – Dzień I

Wykaz tematów:

  1. Lepiej zapobiegać niż leczyć czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami oparty na zasadach partnerskiej współpracy.
  2. Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego.
  3. Marketing i reklama podmiotu leczniczego aspekty prawne.
  4. Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?
  5. Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
  6. Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
  7. Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
  8. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?
  9. Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
  10. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.
  11. Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.

Lepiej zapobiegać niż leczyć czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami oparty na zasadach partnerskiej współpracy.

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener

Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego.

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener

Marketing i reklama podmiotu leczniczego aspekty prawne.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego 

Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego 

Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.

mec. Katarzyna Adamska, Lex Medical

Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?

mec. Katarzyna Adamska, Lex Medical

Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menedżer, Trener

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?

Katarzyna Łempicka, Menedżer, Trener

Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?

Katarzyna Łempicka, Menedżer, Trener

Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.

dr Anna Martens, onData

Online czy offline? Digitalizacja usług medycznych, czyli czego oczekują różne pokolenia pacjentów.

dr Anna Martens, onData