• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ online 27.06.2024

Inteligencja etyczna w pracy menadżera. Aleksandra Laskowska, Trener Biznesu, Coach

Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli sztuka prowadzenia trudnych rozmów. Aleksandra Laskowska, Trener Biznesu, Coach

Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej. Katarzyna Łempicka, Trener Biznesu

Obrażają się stajenni i podkuchenne, jak budować podstawę asertywną wobec wymagających pacjentów. Łukasz Laskowski, Poziom 4

Kolorowa komunikacja z pacjentem. Łukasz Laskowski, Poziom 4

Błędy RODO. dr Maciej Gibiński, CDPM

$prawna placówka, czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówka medyczna. dr Maciej Gibiński, CDPM

Dokumentacja medyczna - prowadzenie, przechowywanie, udostępnianie, archiwizacja. mec. Konrad Polewski

Fundacja rodzinna. mec. Przemysław Kosiński, Kancelaria CWK

Koordynacja opieki. Pacjent w centrum uwagi. mec. Katarzyna Adamska, Lex Medical

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna. Agnieszka Rudnicka-Szymczak, Centrum e-Zdrowia