• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ Mielno – Sala C

Wykaz tematów:

  1. Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego?
  2. Jak wyróżnić się na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
  3. Nowy personel obowiązki pracodawcy.
  4. Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?

Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego?

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener

Jak wyróżnić się na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.

Katarzyna Łempicka, Menedżer, Trener

Nowy personel obowiązki pracodawcy.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego 

Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?

Katarzyna Łempicka, Menedżer, Trener