• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ Mielno – Sala A

Wykaz tematów:

  1. Nowy menedżer w placówce medycznej jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
  2. Rola ubezpieczeń na życie w sukcesji nawigacja przez zmiany.
  3. Sukcesja w placówce medycznej pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
  4. Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
  5. Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?
  6. Symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym. Jak przemęczenie i niezdrowa atmosfera prowadzą do mobbingu oraz spadku efektywności zawodowej i utraty
  7. Mediacje z pacjentami. Jak w skuteczny sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe z korzyścią dla obydwóch stron w myśl zasady „wygrana – wygrana”
  8. Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?

Nowy menedżer w placówce medycznej jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Rola ubezpieczeń na życie w sukcesji nawigacja przez zmiany.

Aleksandra Wiskulska, Allianz

Sukcesja w placówce medycznej pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.

Przemysław Kosiński, Kancelaria CWK 

Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener

Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym. Jak przemęczenie i niezdrowa atmosfera prowadzą do mobbingu oraz spadku efektywności zawodowej i utraty

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener 

Mediacje z pacjentami. Jak w skuteczny sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe z korzyścią dla obydwóch stron w myśl zasady „wygrana – wygrana”

Aleksandra Laskowska, Coach, Trener

Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?

Łukasz Laskowski, Poziom 4