FMSZ Mielno – Sala A
Wykaz tematów:
- Nowy menedżer w placówce medycznej jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
- Rola ubezpieczeń na życie w sukcesji nawigacja przez zmiany.
- Sukcesja w placówce medycznej pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
- Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
- Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?
- Symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym. Jak przemęczenie i niezdrowa atmosfera prowadzą do mobbingu oraz spadku efektywności zawodowej i utraty
- Mediacje z pacjentami. Jak w skuteczny sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe z korzyścią dla obydwóch stron w myśl zasady „wygrana – wygrana”
- Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?