• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ Gdańsk – Sala C

Wykaz tematów

  1. Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
  2. Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej. Jakub Ożga, Medyc
  3. Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w Medycynie Estetycznej. Daria Śliż, The Mad
  4. Uniwersalna instrukcja obsłgi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej. Łukasz Laskowski, Poziom 4
  5. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki? Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu
  6. Roszczenia pacjentów w placówkach medycyny estetycznej. dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego
  7. Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników w klinice medycyny estetycznej? Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
  8. Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych. Anna Martens, OnData
  9. Dokumentacja medyczna – o czym każdy wykonujący zabiegi medycyny estetycznej powinien pamiętać? dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Szybsza obsługa Pacjenta dzięki cyfryzacji dokumentacji administracyjnej.

Jakub Ożga, Medyc

Między ograniczeniami, a rezultatami: Mistrzowski Marketing w Medycynie Estetycznej.

Daria Śliż, The Mad

Uniwersalna instrukcja obsłgi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów  w obsłudze Twojej placówki medycznej.
Łukasz Laskowski, Poziom 4

Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?

Katarzyna Łempicka, Menedżer i Trener Biznesu 

Roszczenia pacjentów w placówkach medycyny estetycznej.

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego

Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników w klinice medycyny estetycznej?

Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.

Anna Martens, OnData

Dokumentacja medyczna – o czym każdy wykonujący zabiegi medycyny estetycznej powinien pamiętać?

dr Maciej Gibiński, Centrum Doradcze Prawa Medycznego