• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

FMSZ Gdańsk – Sala A

Wykaz tematów

  1. Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami. Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
  2. Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów? Łukasz Laskowski, Poziom 4
  3. Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego. Co warto wiedzieć o budowaniu zaufania w zespole pracowniczym, aby dbać o pozyskiwanie i utrzymanie klientów? Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
  4. Teleporada dla Twojego biznesu – Szybka diagnoza, zdrowe finanse! Ewa Menkerios, Dorota Arym, Nest Bank
  5. Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
  6. Nowy menedżer w placówce medycznej – jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera? Łukasz Laskowski, Poziom 4
  7. Sukcesja w placówce medycznej – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom. r. pr. Przemysław Kosiński, Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych
  8. Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków. Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe 

Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.

Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania?  Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego. Co warto wiedzieć o budowaniu zaufania w zespole pracowniczym,  aby dbać o pozyskiwanie i utrzymanie klientów?

Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu

Teleporada dla Twojego biznesu – Szybka diagnoza, zdrowe finanse!
Ewa Menkerios, Dorota Arym, Nest Bank

Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?

Anna Martens, OnData

Nowy menedżer w placówce medycznej – jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?

Łukasz Laskowski, Poziom 4

Sukcesja w placówce medycznej – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.

r. pr. Przemysław Kosiński, Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych

Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.