FMSZ Gdańsk – Sala A
Wykaz tematów
- Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami. Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
- Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów? Łukasz Laskowski, Poziom 4
- Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego. Co warto wiedzieć o budowaniu zaufania w zespole pracowniczym, aby dbać o pozyskiwanie i utrzymanie klientów? Aleksandra Laskowska, Coach Zespołowy i Trener Biznesu
- Teleporada dla Twojego biznesu – Szybka diagnoza, zdrowe finanse! Ewa Menkerios, Dorota Arym, Nest Bank
- Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie? Anna Martens, OnData
- Nowy menedżer w placówce medycznej – jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera? Łukasz Laskowski, Poziom 4
- Sukcesja w placówce medycznej – pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom. r. pr. Przemysław Kosiński, Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych
- Aktualne programy dofinansowania dla sektora ochrony zdrowia podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków. Helena Wloka, AGM Przedsiębiorstwo Konsultingowe