• 533-163-882
  • szkolenia@akademiamcb.pl
  • Warszawa

Forum Menedżerów Opieki Zdrowotnej, 6-7 marca 2025

Dzień I 

  1. $prawna placówka, czyli jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną. (1:50 – 55:15)
  2. Reklama placówek medycznych – aspekty prawne w 2025 roku. (55:15 – 1:04:40)
  3. Rezyliencja i odporność psychiczna pracowników placówki medycznej. Jak nasza kondycja psychiczna przekłada się na współpracę zespołową i jakość obsługi pacjentów? (1:04:10 – 1:36:26)
  4. Style reakcji na konflikt i mediacje szefowskie. Jak wspierać pracowników oraz pacjentów w sytuacjach konfliktowych. Pozytywne oblicze konfliktu? (1:36:30 – 2:02:20)
  5. Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej? (2:15:00 – 2:50:00)
  6. BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń. Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu? (2:50:00 – 3:15:15)
  7. Jak wyróżnić się na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej. (3:15:20 – 3:47:25)
  8. Podatki w placówce medycznej. Od nowa. (3:55:00 – 4:28:30)
  9. Jak fundacja rodzinna może pomóc w zagospodarowaniu Twojego majątku prywatnego? (4:29:00 – 4:55:30)
  10. Jak unikać pułapek prawnych związanych z zakazem konkurencji w transakcjach medycznych? (4:56:00 – 5:32:20)
  11. Jak być efektywnym liderem? Przywództwo, zarządzanie, dobrostan. (5:41:20 – 6:17:46)
  12. Dobrostan pracownika. Czym jest, jak go kreować i jakie ma znaczenie dla całej organizacji i jej wyników? (6:17:50 – 6:40:59)

 

Dzień II

  1. Pokolenie Z – jak sprawić żeby nas zauważyli  i chcieli się u nas leczyć? (0:00:0 – 0:24:40)
  2. Wizerunkowe tsunami – kryzysy w ochronie zdrowia – jak ich uniknąć? (0:25:00 – 0:55:00)
  3. Lojalny pacjent premium – czy taki istnieje i jak go zdobyć? (1:04:00 – 1:36:00)
  4. Badania satysfakcji pacjentów – sprawdzone metody, które przynoszą realne efekty. (1:36:50 – 2:04:00)
  5. Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi. (2:13:50 – 2:49:00)
  6. Jakość nie jedno ma imię. Obowiązki podmiotów leczniczych. (2:49:15 – 3:14:00)
  7. Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować? (3:23:30 – 3:53:00)
  8. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – aktualne zmiany (3:54:50 – 4:30:00)

 

Akademia MCB - Szkolenia dla branży medycznej
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.